«Законопроект №4930, який передбачає процедуру податкового компромісу, був серйозно доопрацьований між першим і другим читанням. Ми зробили його максимально наближеним до потреб бізнесу, прибрали норми, які можуть стимулювати корупцію і зменшили суму заниженого податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість з 15% до 10%», – заявила народний депутат, перший заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики Оксана Продан (фракція «УДАР») під час публічних дебатів, присвячених темі податкового компромісу, які відбулися 07.07.14 року.
«Перша версія документу, що був поданий Кабінетом Міністрів, потребував доопрацювання, він містив не зовсім однозначні положення. В Комітеті з питань податкової та митної політики був організований діалог з бізнесом, могли висловитися всі, хто хотів, ми проводили відкриті слухання, отримували пропозиції від компаній, внаслідок чого законопроект зазнав відчутних змін», – підкреслила Оксана Продан.
«Визначили не 15%, а 10% від суми зобов’язання, охоплення періоду до 01.04.14року, виписали процедуру та продовжили дію закону до 90 днів. Крім цього, внесли зміни до кримінального та адміністративного законодавства для забезпечення звільнення платників податків від відповідальності. Зробили те, що потрібно бізнесу для довіри до податкового компромісу», – вважає політик.
Наступне завдання після прийняття законопроекту – створити систему, яка унеможливить зловживання при сплаті податків і буде стимулювати бізнес працювати легально.
«Прийшов час відійти від практики невеликих змін, що принципово нічого не змінюють, а лише частково вирішують проблему. Потрібно будувати нову систему, яка буде враховувати інтереси всіх сторін – бізнесу, держави та найманих працівників і апріорі не допустить появу таких негативних явищ, як конвертаційні центри, «площадки» і т.д.», – підсумувала Оксана Продан.
Нагадаємо: законопроект№4930 був прийнятий Верховною Радою України в першому читанні 19 червня 2014 року. Його мета – звільнити від фінансової, адміністративної та кримінальної відповідальності платників податків або їх посадових (службових) осіб за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість після сплати цими платниками певної суми від цих податкових зобов’язань.
Підписуйтесь!