Комітет
Верховної Ради України
з питань бюджету
Відповідно до статті 93 Конституції України, статей 89 та 116 Регламенту Верховної Ради України, статті 12 Закону України «Про статус народного депутата України» в порядку законодавчої ініціативи вносимо пропозиції до проекту Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України», реєстр. №7116, запропоновані Асоціацією міст України.
1. Частину 6 розділу І законопроекту доповнити новим пунктом такого змісту:
“1) у пункті 1 слова та цифри “25 відсотків” замінити словами та цифрами “20 відсотків”, слова та цифри “60 відсотків” замінити словами та цифрами “35 відсотків”.”
У зв’язку з цим підпункти 1-3 вважати відповідно пунктами 2-4.
(забезпечення системного механізму компенсації втрат місцевих бюджетів за рахунок збільшення нормативу зарахування ПДФО)
2. Частину 9 розділу І законопроекту після абзацу першого доповнити новими абзацами такого змісту:
“1) у пункті 1 частини першої слова та цифри “60 відсотків” замінити словами та цифрами “65 відсотків”;
2) у пункті 11 частини першої слова та цифри “40 відсотків” замінити словами та цифрами “65 відсотків”.”
(забезпечення системного механізму компенсації втрат місцевих бюджетів за рахунок збільшення нормативу зарахування ПДФО)
3. У абзаці другому пункту 1 частини 9 розділу І законопроекту слова “до міських бюджетів міст Києва та Севастополя” замінити словами “до бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад”.
(встановлення нового джерела надходжень для всіх місцевих бюджетів, що мають прямі міжбюджетні відносини)
4. Частину 12 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«12. У частині першій статті 691:
1) у пункті 41 частини першої статі 691 слова та цифри “25 відсотків” замінити словами та цифрами “55 відсотків”, а слова та цифри “55 відсотків” замінити словами та цифрами “25 відсотків”;
2) пункт 12 викласти в такій редакції:
“12) надходження в рамках програм допомоги і грантів Європейського Союзу, урядів іноземних держав, міжнародних фінансових організацій, донорських установ;”».
(забезпечення системного механізму розподілу екологічного податку та уточнення надходжень міжнародних коштів)
5. Абзац третій пункту 1 частини 17 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
“підпункт “е” виключити”.
(фінансування ПТУ відповідно до принципу субсидіарності)
6. Пункт 1 частини 18 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
“1) у підпункті “б” слова “кваліфікованих робітників” замінити словом “кадрів”, слова “(крім закладів, визначених у підпункті “е” пункту 2 частини першої статті 89 цього Кодексу)” виключити”.
(фінансування ПТУ відповідно до принципу субсидіарності)
7. У абзаці першому частини 19 розділу І законопроекту слова та цифри “Пункти 202 і 204” замінити словами та цифрами “Пункт 202”.
(забезпечення фінансування пільг за житлово-комунальні послуги виключно за рахунок коштів державного бюджету, недопущення заборгованості із виплат пільг та субсидій, забезпечення принципу субсидіарності, недопущення розбалансування місцевих бюджетів)
8. Абзац третій частини 19 розділу І законопроекту виключити.
(забезпечення фінансування пільг за житлово-комунальні послуги виключно за рахунок коштів державного бюджету, недопущення заборгованості із виплат пільг та субсидій, забезпечення принципу субсидіарності, недопущення розбалансування місцевих бюджетів)
9. У частині 23 розділу І законопроекту слово «статей» замінити словом «статті», слова та цифри «і 99» виключити.
(удосконалення механізму горизонтального вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів)
10. Частину 24 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«24. Статтю 99 викласти в такій редакції:
«Стаття 99. Горизонтальне вирівнювання податкоспроможності бюджетів міст обласного значення, об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, районних бюджетів
1. Горизонтальне вирівнювання податкоспроможності бюджетів міст обласного значення, об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, районних бюджетів, здійснюється окремо по бюджетах міст обласного значення, окремо по бюджетах об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, окремо по районних бюджетах з урахуванням таких параметрів:
1) кількість населення;
2) надходження податку на доходи фізичних осіб, визначеного пунктом 1 частини першої статті 64 цього Кодексу, за останній звітний бюджетний період;
3) індекс податкоспроможності відповідного бюджету.
2. Індекс податкоспроможності відповідного бюджету міста обласного значення є коефіцієнтом, що визначає рівень податкоспроможності такого бюджету порівняно з аналогічним середнім показником по всіх бюджетах міст обласного значення в Україні у розрахунку на одну людину.
21. Індекс податкоспроможності відповідного бюджету об’єднаної територіальної громади, що створюється згідно із законом та перспективним планом формування територій громад є коефіцієнтом, що визначає рівень податкоспроможності такого бюджету порівняно з аналогічним середнім показником по всіх бюджетах об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в Україні у розрахунку на одну людину.
22. Індекс податкоспроможності відповідного районного бюджету є коефіцієнтом, що визначає рівень податкоспроможності такого бюджету порівняно з аналогічним середнім показником по всіх районних бюджетах в Україні у розрахунку на одну людину.
3. При здійсненні вирівнювання бюджетів міст обласного значення, районних бюджетів враховується значення індексу податкоспроможності відповідного бюджету.
Якщо значення індексу:
в межах 0,9-1,1 – вирівнювання не здійснюється;
менше 0,9 – надається базова дотація відповідному бюджету в обсязі 80 відсотків суми, необхідної для досягнення значення такого індексу забезпеченості відповідного бюджету 0,9;
більше 1,1 – передається реверсна дотація з відповідного бюджету в обсязі 80 відсотків суми, що перевищує значення такого індексу 1,1.
31. При здійсненні вирівнювання бюджетів об’єднаних територіальних громад, що створюються згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, враховується значення індексу податкоспроможності відповідного бюджету.
Якщо значення індексу:
в межах 0,9-1,1 – вирівнювання не здійснюється;
менше 0,9 – надається базова дотація відповідному бюджету в обсязі 100 відсотків суми, необхідної для досягнення значення такого індексу забезпеченості відповідного бюджету 0,9;
більше 1,1 – передається реверсна дотація з відповідного бюджету в обсязі 50 відсотків суми, що перевищує значення такого індексу 1,1.»
(удосконалення механізму горизонтального вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів)
11. Частину 26 розділу І законопроекту доповнити новими пунктами такого змісту:
“3) у частині четвертій слова “з урахуванням цільового призначення субвенції та на оновлення” замінити словами “з урахуванням цільового призначення субвенції на оплату поточних видатків та оновлення”;
4) доповнити новою частиною такого змісту:
“5. Видатки на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників навчальних закладів, визначені частиною першою цієї статті здійснюється виключно за рахунок коштів освітньої субвенції.”.
12. Частину 27 розділу І законопроекту доповнити новим пунктом такого змісту:
“3) доповнити новою частиною такого змісту:
“5. Видатки, визначені частиною першою цієї статті здійснюється виключно за рахунок коштів медичної субвенції.”.
13. У абзаці другому пункту 11 частини 30 розділу І законопроекту слова та цифри “13,44 відсотка” замінити словами та цифрами “17,66 відсотка”.
14. Частину 30 розділу І законопроекту після абзацу першого доповнити новим пунктом такого змісту:
“1) у абзаці першому пункту 10 слова та цифри “до 1 березня 2017 року” замінити словами та цифрами “до 1 березня 2018 року”.
15. Абзац сьомий пункту 11 частини 30 розділу І законопроекту виключити.
Просимо запросити нас на засідання Комітету Верховної Ради України з питань бюджету, на якому будуть розглядатися пропозиції до проекту Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України», реєстр. №7116.
Народні депутати України О.П. Продан
М.В. Матіос
О.В. Юринець
С.О. Алєксєєв
В.В. Пацкан
А.Б. Кіт
М.В. Люшняк
Підписуйтесь!