Депутатське звернення до Голови ДФС України Р.М. Насірова щодо ускладнення доступу до послуг безкоштовного електронного цифрового підпису

Голові

Державної фіскальної

служби України

Р.М. НАСІРОВУ

Щодо питання обслуговування платників податків

Шановний Романе Михайловичу!

До мене, як до народного депутата України, звертаються платники податків щодо ускладнення доступу до послуг безкоштовного електронного цифрового підпису та проблем, які викликані скороченням чисельності співробітників ДФС по областям України.

На сьогодні припинили свою роботу більшість акредитованих центрів сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, так в багатьох областях України на сьогодні функціонує всього по одному відокремленому пункту реєстрації користувачів, які не спроможні забезпечити належне обслуговування всіх платників податків з області та, що спричиняє проблеми платникам податків в процесі отримання ними електронного цифрового підпису, в результаті чого Державна фіскальна служба України не забезпечує належного виконання своїх функцій з надання послуг електронного цифрового підпису, передбачених до пп. 191.1.44. п.191.1. ст.191 Податкового кодексу України.

Окрім цього, якість обслуговування платників податків значно погіршено.

Керуючись статтею 16 Закону України «Про статус народного депутата України», прошу Вас вжити заходів для забезпечення належного виконання співробітниками територіальних органів ДФС і співробітниками акредитованих центрів сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС по всій території України обов’язків з обслуговування платників податків.

З повагою,

Народний депутат України                                                                Оксана ПРОДАН

ВІДПОВІДЬ ДФС УКРАЇНИ

Можливість коментувати відключена.