Депутатське звернення до Голови Державної регуляторної служби України Ляпіної К.М. щодо Постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 929

Голові

Державної регуляторної служби України

К.М. ЛЯПІНІЙ

 

 

Щодо Постанови КМУ

від 30.11.2016 року № 929

 

Шановна Ксеніє Михайлівно!

До мене, як до народного депутата України, звертаються фізичні особи-підприємці, які здійснюють роздрібну торгівлю лікарськими засобами на території сіл, селищ та селищ міського типу щодо створення дискримінаційних щодо малого бізнесу та, відповідно, споживачів маленьких населених пунктів умов Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)» від 30.11.2016 року № 929.

Пунктом 4.4. наказу Міністерства охорони України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами» від 31.10.2011 року №723, який втратив чинність на підставі наказу Міністерства охорони здоров’я від 11.05.2017 року №506, передбачалося, що для аптек, розташованих у селах, селищах та селищах міського типу, посади завідувача аптеки, заступника завідувача аптеки можуть обіймати особи, які мають дипломи навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, або особи, які отримали рівень бакалавра в навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації.

При цьому, на сьогодні пунктом 184 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)» від 30.11.2016 року №929 передбачено, що для аптек, розташованих у селах, селищах та селищах міського типу, посади завідувача аптеки, заступника завідувача аптеки можуть займати особи, які мають документ про вищу освіту не нижче першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю «Фармація».

Заявники стверджують, що вимога Постанови щодо обов’язковості вищої освіти не нижче першого (бакалаврського) рівня у завідувачів аптек, заступників завідувачів аптек у селах, селищах, селищах міського типу є такою, що не може бути виконана, так як люди з вищою освітою виїжджають з сіл до міст, де мають змогу отримувати значно більшу, у порівнянні з селом, селищем, селищах міського типу заробітну плату, в зв’язку з чим у селах створюється дефіцит людей з вищою освітою та закриваються аптеки.

Керуючись статтею 16 Закону України «Про статус народного депутата України», прошу Вас ініціювати усунення порушень принципів державної регуляторної політики в пункті 4.4. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)» від 30.11.2016 року № 929, зокрема принципу доцільності, адекватності та ефективності державної регуляторної політики, як це було до 2016 року.

 

З повагою,

народний депутат України                                                                Оксана ПРОДАН

Можливість коментувати відключена.